McHappy Day

McDonald’si heategevuskampaania kogub annetusi lastele, kes on kogenud perevägivalda


Juba 11. korda, kogub McDonald’s novembrikuus aset leidva McHappy Day kampaania raames annetusi Eesti lastele. Tänavu kogutav tulu suunatakse nende laste abistamiseks, kes on pidanud kokku puutuma perevägivallaga.

Kampaania raames kogutud tulu läheb jagamisele Tallinnas, Narvas, Pärnus ja Tartus tegutsevate mittetulundusühingute vahel, kes pakuvad nõustamist ja varjupaika naistele ning nende lastele, kes on otsustanud võtta ette keerulise tee vägivaldusest suhtest väljumise suunas.

Pille Tsopp-Pagan, MTÜ Naiste Tugi- ja Teabekeskus juht, toob välja tõsiasja, et erinevates Eesti linnades neid keskuseid külastavate naiste ja laste vajadused võivad paljuski varieeruda. McHappy Day kampaania raames kogutav annetus pakub koduvägivalla tunnistajateks olnud lastele just sellist abi, millest neile kõige rohkem tuge on.

“Hirm ja jõuetuse tunne, mida kogevad lapsed, kes on pidanud olema perevägivalla
tunnistajaks jätab hinge paranematu armi. Me teeme parima, et need lapsed saaksid end taas tunda turvaliselt ning veelgi enam – kogeda, mis on rõõm. Sinna hulka kuulub nii psühholoogiline toetamine kui ka kõige lihtsamad elurõõmud, mida soovime neile pakkuda ajal, kui nende vanemate elus valitseb kaos,” lisas keskuse juht.

Igaüks meist saab anda omapoolse panuse soetades novembrikuu jooksul McDonald’srestoranidest üle Eesti, 1,50 eurot maksev kampaania käepael, mille müügist teenitud tulu läheb jagamisele tugikeskuste vahel.

McDonald’s Baltikumi tegevdirektori Vladimir Janevski sõnul, on McHappy Day kampaaniast kujunenud üks neile endile südamelähedasemaid traditsioone ning kogu meeskonnaga ollakse tõeliselt tänulikud selle võimaluse eest, aidata neid, kes seda kõige rohkem vajavad – lapsi.

“Laste heaolu ja õnn on alati olnud meie prioriteet, millesse me soovi me nii ise kui ka oma külastajate abiga panustada. Oleme õnnelikud selle koostöövõimaluse üle, mis meil tänavu Eesti erinevates linnades paiknevate naiste tugikeskustega on loodud. Tunneme, et see teema ei puuduta ainult kannatajaid endid vaid ka laiemalt kogu ühiskonda. Siinkohal tahaksime kutsuda üles kõiki, mitte ainult annetama vaid ka olema tähelepanelik ja märkama selliseid perekondi ning seal kasvavaid lapsi enda ümber. Iga laps väärib õnneliku ja murevaba lapsepõlve ja me saame selle heaks üheskoos palju ära teha,“ lausus Janevski.

Heategevuskampaania McHappy Day kestab novembri lõpuni ja kogutud annetused jagatakse aasta lõpus nelja regionaalse tugikeskuse vahel, milleks on Nõmme Ema ja Lapse Varjupaik Tallinnas, Ida-Virumaa Naiste Tugikeskus-Varjupaik Narvas, Naiste Tugi- ja Teabekeskus Tartus ja Pärnu Naiste Tugikeskus.

McDonald’s korraldab McHappy Day kampaaniat kõikjal maailmas ning Eestis leiab
kampaania aset juba üheteistkümnendat korda. Möödunud aastal annetasi McDonald’s ja restoranikülastajad 20 034 eurot Heategevusfondile Minu Unistuste Päev, mille eest kingiti krooniliselt haigetele lastele nende unistuste päeva jagu elamusi ja rõõmu oma pere seltsis.

Ühtekokku on McDonald’s annetanud kümne aasta jooksul McHappyDay kampaaniate raames üle 170 000 euro.

Lisainformatsioon: Helena Peterson, helena.paterson@prstrategies.ee,
+372 51 21067


Ettevõttest
McDonald’s on Eesti juhtiv restoranikett nii töötajate ja külastajate hulga kui ka finantstulemuste ning investeeringute poolest. Premier Restaurants Eesti omab täna kümmet McDonald’s restorani, mida külastab aastas 6,3 miljonit inimest ja kus töötab ühtekokku ligi 550 inimest.
Premier Restaurants Eesti on osa Malta ettevõttest Premier Capital, mille omandusse kuulub 136 McDonald’s restorani Lätis, Leedus, Eestis, Maltal, Kreekas ja Rumeenias. Meeskonda kuulub ühtekokku üle 7500 inimese ja aasta jooksul teenindatakse ligikaudu 110 miljonit klienti.
Premier Capitali emaettevõte on Hili Ventures, mis tegutseb 9 riigis ning mille peakorter asub Maltal. Hili Ventures tegutseb inseneritöö, logistika, tehnoloogia ja IT-valdkonnas ning teeb koostööd Apple’i ja McDonald’s restoraniketiga. Hili Ventures partnerid on ka CMA CGM, IBM, Konecranes, NCR, Wincor Nixdorf ja paljud teised globaalsed brändid.

 

 

 

Email this to someoneShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook
If you thought this page is useful to your friend, use this form to send.
Friend Email
Enter your message